![]() |
|
Onze campagne is genomineerd voor een Gouden Loeki! 🏆
Ieder moment onbeschermd in de zon telt op tot huidkanker. Dat weet je huid als geen ander, maar daar zijn wij zelf nog onvoldoende van bewust. Daarom hebben we in deze campagne de huid letterlijk een stem gegeven. En roepen we iedereen op om te luisteren naar je huid. Want je huid schreeuwt om bescherming: weren, kleren, smeren!
Vinden jullie deze boodschap ook zo belangrijk? Stem mee! Je vindt de campagne in de tweede categorie ‘Goede Doelen’.
Vandaag is de campagne ’HPK-tje met een maatje’ gelanceerd, een initiatief van het Wilhelmina Ziekenhuis Assen, NVDV, NVH, HUKAs en het Nationaal Huidfonds om huidkanker vroegtijdig te signaleren.
“Nederlanders beschermen tegen huidkanker. Daar zetten wij ons graag voor in”, vertelt Ed van de Weerd, voorzitter van het Centraal Bureau Drogisterijbedrijven (CBD).
Schoonheidssalon Mooi in Lexmond heeft in juni vorig jaar een prachtige mijlpaal bereikt met de opening van hun nieuwe pand, compleet met drie moderne behandelcabines.